måndag 28 januari 2008

Torsten



Stora A har haft många namn, på den här layouten var hon bara 5 månader, så det har kommit till ett antal nya namn sedan dess. Nu kallas hon mest för Torsten, vilket är väldigt praktiskt för det är sällan någon annan svarar när man ropar det i en lekpark.

När folk frågar varför (och det är en och annan som höjer på ögonbrynen när en flicka i tofsar svarar till det namnet kan jag lova!) så säger hon: "För det är det enda jag lyssnar till." Hmmm....undrar om mamma kan ha sagt det för många gånger, eller....

Visserligen så svarar hon inte på det heller längre så jag måste komma på ett nytt. Några förslag?

3 kommentarer:

annannadesign sa...

Vad sägs om Sixten? Det är det enda min pappa lyssnar till när man verkligen vill ha kontakt - i alla fall när mamma vill det...

Olivia sa...

Vad sägs om någor rrrriktigt annorlunda... kanske PIERRE-ANTOINE eller något sånt!? ;-) Folk kommer garanterat att reagera i alla fall!

Susanne H / snuffehar sa...

Vilken fin blogg du skapat. Dina layouter är superfina. Hoppas du fortsätter för då kommer jag att kika in igen. ;o)