måndag 21 januari 2008

Jaha ja

det är mycket motvilligt som jag skapar den här bloggen. Jag gillar att läsa många andras bloggar men är egentligen lite tveksam till att ha en egen.

Idag har ju varenda människa blogg och allt som läggs på nätet stannar ju på nätet - forever!!! Så varför, kan man tycka, ska man alltid göra som "alla andra"?

Svaret är ganska enkelt - jag gillar datorer och vill också prova!!!

Kanske kommer jag att använda bloggen som en dagbok, kanske inte, men mest för att det är kul att testa att skapa sig en egen liten plats i cybervärlden. Jag kommer att vara restriktiv i vad jag läggger ut när det gäller bilder, framförallt när det gäller barnen och ibland kan det säkert tyckas konstigt men jag är inte helt bekväm med att det flyter omkring en massa bilder som jag aldrig kan få bort.

Så välkommen till ett första trevande steg....
åt vilket håll jag vandrar, det återstår att se.

5 kommentarer:

Olivia sa...

Vad kul Karin! Jag är mycket glad att du skaffat blogg! :) Stor kram från oss.

Eva sa...

Roligt att du har skaffat en blogg Karin. Det var länge sedan vi sågs. Hoppas att allt är bra med er. Vi kanske ses på Papprika någon dag.

Kram Eva

MiaMaria sa...

Så kul att du blivit med blogg :) Hoppas att du visar upp lite alster här, brukar alltid bli så fina ju :)

annannadesign sa...

Där ser man, du kunde inte låta bli:) Kul bruden!! Glömde ge dig katalogen i helgen! Kanske kan svänga förbi med den snart.

Kram på dig!
/AK

Anki sa...

Hallå där. Det var länge sedan. Hoppas att vi ses på Papprika snart. Vill se några av dina fina LO:s.