onsdag 23 januari 2008

Se där ja

det gick fort. Jag undrade lite hur alla kunde hitta hit så fort, alla och alla förresten, två stycken talade jag ju om det för alldeles själv. (Det var ju liksom svårt att låta bli när jag var en aning spydig när jag fick leta upp deras bloggar själv.) Sen såg jag att jag redan fanns med som länkar hos dem, det ökar ju pressen något att faktiskt ha något som liknar nåt meningsfullt här.
Jag ska lägga in lite scrapbilder och länkar snart, jag ska bara lära mig hur man gör först.

Lilla V har vattkoppor, han är prickig från topp till tå, jag slutade räkna när jag kom till 125. Det är väldigt synd om honom, han har koppor på ögonlocken, i gommen, i öronen och 64 st bara under blöjan.
Så jag lär bli hemma ett tag, vi har inte råd att P vabbar eftersom stora A hade vattkoppor i början på månaden.

Tjingelong så länge..

3 kommentarer:

Olivia sa...

Hhhmmm undrar verkligen vem du pratar om i ditt inlägg egentligen....?!?!? ;-) hihihi!
Visst får man lite press på sig när folk har länkat till en! Det var ju meningen moahahahahaha... KRAM på dig!

annannadesign sa...

Jodu, vi kommer att titta in flera gånger per dag för att se allt vackert och klokt du lägger ut;)

Kram!

Jenny sa...

Ha ha ha, nu har jag också hittad dig. :)
När en blogg är efterlängtad så sprids det fort. Välkommen till bloggvärden

Kram Jenny