onsdag 23 januari 2008

Ännu en layout




Här är en layout som jag gjorde väldigt snabbt till Den stora utmaningen på Papprika för några år sedan. Jag skulle inte vara med i utmaningen var det tänkt, eftersom jag då mest scrappade i formatet 8x8 och det var inte tillåtet i tävlingen.


Deadline var fredagen och på torsdagkvällen så fick jag en idé och jag satte mig ner och gjorde denna i formatet 12x12 på 1,5 timme. Jag har skrivit några ord till mina barn som jag vill att de ska ha med sig i livet även om jag inte skulle finnas kvar så därför känns den här layouten lite speciell.


(Dessutom så råkade jag faktiskt vinna omröstningen den veckan, så det var extra kul - förstås)

4 kommentarer:

annannadesign sa...

Åh, jag minns den här! Fortfarande lika snygg! Kul att se den igen.

Kram och tack för ikväll!

Olivia sa...

Ja, fortfarande lika fin! Förstår att du vann!!!

Unknown sa...

Jepp, fortfarande jättesnygg :-)

Peter sa...

Grrrymt!

Peter

http://realmenscrapp.blogg.se