måndag 25 februari 2008

Ergo har flyttat in!

Idag fyller jag år och jag har fått många fina presenter men den allra bästa är min champagnefärgade ErgoRapido!
Eftersom jag har två barn och de efter varje måltid, har lyckats smula ner golvet så att det känns som om man går på en sandstrand och jag bara inte orkar flytta på två STORA högar med tvätt som liksom bara har hamnat på golvet framför städskåpet för att komma åt dammsugaren, så känns det superlyxigt att ta min Ergo som står lättillgängligt och lite elegant svepa över golvet så att själva golvytan blir synlig igen.
I love it!

4 kommentarer:

MiaMaria sa...

Grattis! Hoppas att det har varit (och fortfarande är) en bra dag :)

*kram*

Olivia sa...

Grattis igen vännen!
Åh jag vill också ha en Ergo! Vad kul att du är nöjd! Kram kram kraaaam

Anki sa...

GRATTIS i efterskott!!!
Det vore ju inte helt fel att ha en liten Ergo att svepa runt med.

Malin sa...

Åh gattis i efteskott! Jag har en exakt likadan i samma färg. den är superbra. Lite slö i kraften, men räcker gott åt smulor och lite grus i hallen.

kram!